Thursday 21 April 2011

UMRAH DALAM KENANGAN TERINDAH

Siapa jangka, tanah Suci itu akhirnya kakiku jejak di atasnya. Subhanallah, berlinangan air mata sebaik sahaja menatap Kaabah di hadapan mataku sendiri.
Betullah kata orang. Kalau dah seru sampai, kita akan sampai juga. perjalanan di sana sungguh menenangkan. Tak pernah saya lalui ketenangan . Walaupun cuaca panas, ia tidak pula mendatangkan kesulitan buat saya. hehehe.... biasanya saya akan mengeluh dengan keterikan cuaca, berbeza ketika di sana. Segalanya berjalan lancar dan seronok



Banyak lagi gambar yang akan saya kongsikan selepas ini ya
 Gambar ini saya abadikan semasa di Madinah bersama my lovely kakak. Siti Aminah. Walau baru berkenalan, peluang bermanja seperti adik beradik sangat menghangatkan!bestnya











  








ini pula masjid di Madinah juga. Kalau tak salah ingat Kiblatain.. kerana masjid inilah mempunyai kedudukan kiblat dua arah. tetapi kerajaan Arab Saudi telah menutup satu yang menghadap Baitul maqdis kerana hanya menghadap ke Mekah (Kaabah).. eh.... agaknya adus.. lupa ingatan
dan ini pula masjid di tepi laut. mengikut info Masjid ini ditaja oleh seorang jutawan wanita yang berasal dari Malaysia. Wah Dahsyatnya

nanti saya uploadkan ya. 



No comments:

Post a Comment