Monday 18 April 2011

Selamat Datang

Sering kali mengimpikan memiliki sesuatu yag boleh dizahirkan apa sahaja yang dilalui setiap masa. Mata mewakili segalanya tetapi ianya hanya akan terpahat sementara, tersimpan pula di minda dan ingatan semata. Suatu yang ingin ia bukan sahaja milik di ingatan pribadi. Tiada kepuasan, sesuatu yang ingin ia menjadi kongsi bersama. Blog ini dibangunkan untuk saya zahirkan apa yang telah saya lalui dan alami. Ia juga bertujuan untuk saya menyimpan koleksi yang ia akan tetap tanpa saya mengalami kekecewaan jika simpanan saya hilang

salam dari saya dee

3 comments:

  1. Salam nurulizzah. Makasi. Hehehe terjejak pula blog ni ya, sebab baru lagi ini, belum rasanya nak diumumkan kewujudannya. Apapun thanks. Hope nurul enjoy nikmati hasil lens ini ya

    ReplyDelete